Manó bölcsesség

“Ne hajolj meg a sors előtt, csak azért, mert az úgy kívánja. "Élj a szív törvénye szerint!
"Akinek célja: a helyes élet – annak eszköze: az emberség.”
(Tatiosz: A szív törvénye)

2012. augusztus 19., vasárnap


Kinek vagyok fontos

Leéltem majdnem az életem,
És tudom, érzem ki fontos nekem.
Sokszor hittem fontos vagyok másoknak,
Csalfa délibábjai voltak ezek egy álomnak.
Mentem, kerestem, segítettem.
Magamat sokszor a hátsó sorba tettem.
Tévedtem belátom.
Nem egyforma a fontosságom.

Azóta változtam magam, és a lelkem.

Fontos már nekem az, ki fontosnak tart engem.
Nem akarom, nem várom,
Másoktól a fontosságom.
Egyvalakinek most már mindig fontos leszek,
A magam embernek.

Ráérek, már nem sietek

Végül kiderül, kik tartanak fontosnak engemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése