Manó bölcsesség

“Ne hajolj meg a sors előtt, csak azért, mert az úgy kívánja. "Élj a szív törvénye szerint!
"Akinek célja: a helyes élet – annak eszköze: az emberség.”
(Tatiosz: A szív törvénye)

2010. december 29., szerda

Tortoise helps tortoise

Segítség teknőc módra......lehet, hogy ők jobban tudják amit nekünk még gyakorolni kell....






Na, akkor már tényleg tudom, miért is kéne, de nagyon az a társ: Legyen, aki felsegít, ha padlón vagyok. Ha mástól nem is, de tőle biztosan számíthatok majd segítségre, önzetlen segítségre.
Ő lesz az én hátországom, támaszpontom. Akiről tudom, hogy szükségem van rá, és nekem is őrá. Az nem is baj, hogy ilyen idősen már mindkettőnknek van páncélja. A teknőcök is megoldják valahogy.

Nagyon kedves jelenet teknőséknél...ollóztam, mint a rák egy másik blogból vettem kölcsön, mert nagyon tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése