Manó bölcsesség

“Ne hajolj meg a sors előtt, csak azért, mert az úgy kívánja. "Élj a szív törvénye szerint!
"Akinek célja: a helyes élet – annak eszköze: az emberség.”
(Tatiosz: A szív törvénye)

2011. február 20., vasárnap



















Két fény közt

Két fény közt én vagyok az alak,
Látlak és érezlek, de nem tudom ki vagy?
Lehetsz egy angyal, lehetsz az ördög,
Élhetsz a mennyben, de élhetsz a földön.

Két fény közt én vagyok az ember,
Két fény közt engem felejts el,
Háromlábú széken keményen állok
Négy részre vágjatok Koppányok.

Két fény közt én vagyok a tettes,
Rabruhámon számok és mellette a kettes,
Ennyiszer voltam az, ki soha nem akartam,
Az almába én is beleharaptam.

Két fény közt én vagyok a tükör,
Nézz belém és megmondom hol rejlik az öröm,
Fákról lógnak a fáradt levelek,
Ráírta az Isten a te nevedet.

Két fény közt elveszek, elveszek,
Hittem, de elvették örök kedvemet,
Az élettől és a haláltól egyaránt,
Ki lesz ki keres s majd megtalál?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése